سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بذار فکرت نفس بکشه!

دوشنبه 88 اسفند 3 ساعت 3:22 عصر

یه دفعه همین جوری آفاق خدا بیامرز رو گفتیم باز کنیم تجدید خاطرات شه.
دیدیم نه بابا، فرمانده به روز کردن و خبر ندادن اونم کی 3 ماه پیش.
واقعا یادش به خیر.
بگذریم، بچه تر‍‍، که بودیم توی انجمن خودمان ( که فکر می کردیم صاحبش شده ایم) گروهی 4 نفره بودیم که از هر جای انجمن آتشی بلند می شد همه به ما نگاه می کردند کار نداشتند که ما اصلا در این قضیه کاره ای بودیم یا نه، اینقدر سابقه مان خراب بود
!
رصد که برگزار می شد وقتی چشمشان به گروه ما می افتاد همه خودشان را به خدا می سپردند، شب ها دنبالمان می گشتند که دسته گلی آب ندهیم،سر و صدا که می کردیم می گفتند باز فتنه ها شروع کردند ساکت که می شدیم می گفتند پت و مت ها گم شدند؟!
صبح که از شدت خستگی مثل میت کناری می افتادیم هر کسی با هر اسمی که شرارت از آن ببارد صدایمان می کرد که بلند شوید وقت رفتن است.
سابقه خرابمان به اینجا ختم نمی شود، از بر و بچه های همایش فیزیک بابل اگر آمارمان را بگیرید حتما بعد ازاینکه کلی بد و بی راه نثارمان  کنند، از گم کردنمان در ساختمان  و شبگردی هایمان از به هم ریختن اوتوبوس در کمتر از 3ثانیه از به هم ریختن کار گاه های به اصطلاح تخصصی از ارائه هایمان که وسطش یادمان می افتاد باید مقاله را پرینت می گرفتیم از ساختن جسم پرنده ای که هیچ وقت پرواز نکرد برایتان خواهند گفت.
هنوز هم که ما 4 تا را با هم می بینند گوشزد می کنند مواظب همه چیز باشید ما هم سر تکان می دهیم.
چند شب پیش که به دوستی زنگ زده بودم می نالید از همه چیز سرعت اینترنتش پایین بود می گفت تقصیر دولت است، دانشگاه برنامه هایش عقب جلو شده بود، از کلاس زبان می گفت از خرابی خط تلفن از اتوبوس همه اینها تقصیر دولت بود؛ گفت راستی این سی دی رام هم خراب شده؛ گفتم: نگران نباش این هم حکما تقصیر دولت است!
همه این ها را که می گفت یاد گروه خودمان افتادم
گروهی 4 نفره بودیم که از هر جای انجمن آتشی بلند می شد همه به ما نگاه می کردند کار نداشتند که ما اصلا در این قضیه کاره ای بودیم یا نه، اینقدر سابقه مان خراب بود !
ولی سابقه دولت به اندازه ما خراب نیست که از هرجا کم آوردی بچسبانی به دولت. حداقل گاهی بگذار وجدانت نفس بکشه بگذار فکرت به کارهای خوب دولت هم فکر کند !.
کاش آفاق دوباره پا بگیره خدا خیر دهد اون کسی رو که همه ما رو دوباره دور هم جمع کنه ! راستی یوزر و پس خودمو فراموش کردم با این یوزر قدیمی وارد شدم!!


نوشته شده توسط : دانش اموختگان طرح ولایت

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

من و کتاب
معرفی کتاب درسی
سلام بر کتابخوانان گرامی:
معرفی کتاب
معرفی کتاب
زیباترین لبخندها
طرحهای فرهنگی طرح صالحین خودمان
بودن یا نبودن مساله این است
ذکر
بذار فکرت نفس بکشه!
یادتان بخیر
[عناوین آرشیوشده]