سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روزی به نام تو

دوشنبه 86 آبان 14 ساعت 1:56 عصر

توی عمر همه ما آدمهاروزهای به یادماندنی زیادی است. روزهایی که به یادمن، تو،بزرگترها و حتی تاریخ می ماند.

 

گمانم تاریخ هرگز فراموش نکند روزی را که تو درست جلوی صف مخالفان ظلم و ستم ایستادی بودی.

 

تو با آن جثه کوچک و نگاه معصومت که حالا شده بودی یک دریای خروشان و خشمگین، مشتت را گره کرده بودی و با همه وجود فریاد می زدی: مرگ بر آمریکا!

 

آن روز را که به خون تو رنگ گرفت, همه و بخصوص تاریخ خوب به یاد دارد. گمانم باز هم امپریالیسم آمریکا, استکبار جهانی این شیطان بزرگ پنجه بر عزت، شرف و آزادی تو افکنده بود.

 

تو تاب نیاوردی و دوشادوش همرزمان جنگیدی. تا آنکه ام الخبائث زمان چهره زشت خود را پدیدار کرده و قلب پاکت را آماج گلوله های بیرحمش نمود.

 

آن روز تو تمام خشمت را گلوله ای کردی و بر سینه سیاه دشمن زدی. برای همین هم میان آنهمه گروههای دیگری که آمده بودند تا ظلم ظالم را فریاد کنند تنها نام تو درخشید.

 

تو با همه پاکی ات به میدان می آیی. با همه امیدها و آرزوهایت و با همه عشقت. برای همین هم راه آسمان برای تو باز است و به ملکوت نزدیکتری.

 

امپریالیسم هنوز هم تورا فراموش نکرده. آمریکا هنوز هم دندان به جانت تیز کرده و می خواهدنباشی. نه! جرأت نمیکند که تو را بکشد.

 

فقط می خواهد تو به خواب بروی. همین برایش کافی است. آن روز تو بیدار بودی. وقتی دربهای دانشگاه را بستند و دانشجوها را به رگبار بستند.وقتی معلمها اعتصاب کردندو دیگر هیچ گچی  روی تخته سیاه چیزی ننوشت. تو بیدار بودی وقتی  امام هر گونه سازش با دولت شاه را رد کرد.وقتی تو صدایی را توی قلبت می شنیدی  که انگار می گفت:هل من ناصر؟

 

پس بیدار باش!برای همیشه. میدانی که این تز شیطانی مهندسی معکوس  می خواهد تو را به خواب ببرد. می خواهدکاری کند تا تو دست از ولایت برداری. می خواهد تو نفهمی که همه این پاکی ، مقاومت و ایمانت  را بخاطر یک چیز داری. آن هم پیروی از ولی!

 

اگر قدمی از این راه مستقیم به چپ و راست منحرف شوی، آن وقت می توانی مطمئن باشی که دیگر هیچ دشمنی کاری با تو ندارد چون تو خودت ، خودت را کشته ای.

 

برای همین هم پیرو مرشدمان روز تو را به یاد کبوتران آسمان، معنا بخشید تا بدانی نباید به خواب رفت.

 

بیدار باش. این روز روز بیداری است. روز توست . تویی که دراوج شور و شعوری. این روز برای توست.تویی که خدا

 

به برداشتن هر گامت به سوی او مباهات می کند و بر فرشتگانش می نازد بخاطر آفرینشت. این بار هم تو را خواهند دید شیاطین .وقتی بیدار هستی و می تازی بر آنان با همه خشمت...

 

و پاسخ نقشه هایشان را با سنگی که بر پیکره آنان فرو می آوری  خواهی داد...همچون تمامی آنان که دنیا را به انقلاب سنگها مسحور خویش کرده اند.

 

 تو ای بزرگزاده نجیب! ای از تبار باران! هر کاخ سیاه دشمن را ویران  خواهی کرد .. آن روز که بیداری!

 


نوشته شده توسط : دانش اموختگان طرح ولایت

نظرات دیگران [ نظر]



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

من و کتاب
معرفی کتاب درسی
سلام بر کتابخوانان گرامی:
معرفی کتاب
معرفی کتاب
زیباترین لبخندها
طرحهای فرهنگی طرح صالحین خودمان
بودن یا نبودن مساله این است
ذکر
بذار فکرت نفس بکشه!
یادتان بخیر
[عناوین آرشیوشده]